پرش به


تصویر

CRMسوال در ارتباط با شناسایی مشتریان با ارزش و حفظ و نگهداری تعداد مشخصی ازآنها با در نظر گرفتن اصول


این موضوع آرشیو شده است. این بدان معنی می باشد که شما نمی توانید پاسخی ارسال نمایید.
1 پاسخ برای این موضوع

#1 comet1384

comet1384

    عضو متخصص

  • کاربران
  • ستارهستارهستاره
  • 67 ارسال

ارسالی سه شنبه ۲۶ بهمن ۹۵ - ۱۲:۳۷:۳۹

سلام دوستان

سوالی داشتم از خدمت بزرگوارن ممنون میشم پاسخ بدید

CRM اگر بخواهیم 100 مشتری رو برای شرکت حفظ کنیم با در نظر گرفتن اصول

چه راهکارهایی رو پیشنهاد میکنید؟

:جوابی که خودم بهش رسیدم

  • RFMتعیین شاخص های مدل
  • وزن دهی شاخصها با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی
  • با توجه به تعداد خوشه بهینه مشتریان را با روش کا-میانگین خوشه بندی کنیم
  • بر اساس فاکتورهای مختلف مثلا هرم ارزش دوره عمر مشتری مشتریان کلیدی را شناسایی کنیم...

البته همونطور که میبینید در روشی که من عرض کردم هیچ گیشنهادی برای حفظ مشتری صورت نگرفته...

ممنون میشم دوستان نظرشون رو در این ارتباط بگن

متشکرم


وز آنچه فیض خداوند بر تو می‌پاشد تو نیز در قدم بندگان او می‌پاش


#2 comet1384

comet1384

    عضو متخصص

  • کاربران
  • ستارهستارهستاره
  • 67 ارسال

ارسالی شنبه ۳۰ بهمن ۹۵ - ۱۱:۴۹:۲۷

 

سلام دوستان

سوالی داشتم از خدمت بزرگوارن ممنون میشم پاسخ بدید

CRM اگر بخواهیم 100 مشتری رو برای شرکت حفظ کنیم با در نظر گرفتن اصول

چه راهکارهایی رو پیشنهاد میکنید؟

:جوابی که خودم بهش رسیدم

  • RFMتعیین شاخص های مدل
  • وزن دهی شاخصها با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی
  • با توجه به تعداد خوشه بهینه مشتریان را با روش کا-میانگین خوشه بندی کنیم
  • بر اساس فاکتورهای مختلف مثلا هرم ارزش دوره عمر مشتری مشتریان کلیدی را شناسایی کنیم...

البته همونطور که میبینید در روشی که من عرض کردم هیچ گیشنهادی برای حفظ مشتری صورت نگرفته...

ممنون میشم دوستان نظرشون رو در این ارتباط بگن

متشکرم

 

سلام

یعنی واقعا جوابش سخته؟ :geek: :-| :???:


وز آنچه فیض خداوند بر تو می‌پاشد تو نیز در قدم بندگان او می‌پاش




موضوعات مشابه Collapse